пʼятниця, 17 жовтня 2014 р.

Тайм-менеджмент.



Ефективний тайм-менеджмент.

·         Заведiть щоденник. Тільки записанi плани будуть виконанi ефективно.

·         Плануйте реалістично. Встановлюйте термiни виконання. Масштабнi цiлi розбивайте на кілька легко здійснених етапів.

·         Плануйте щодня. Складати план потрібно напередоднi ввечерi. За ніч пiдсвiдомiсть засвоїть його, а вранцi прокинетесь з новими iдеями для запланованих проектів. Складаючи денний план тримайте перед очима план на рік та вашi цiлi.

·         Враховуйте бiологiчнi ритми. Протягом дня ми переживаємо спади та підйоми активностi. Якщо поспостерiгати за собою деякий час, зможете з’ясувати на який час доби припадає максимальна працездатнiсть, а в який час краще вiдпочити, зайнятись самоосвiтою або спортом.

·         Делегуйте. Як би нам цього не хотiлося, але нашi особистi сили, час i можливостi обмеженi. Ми просто не в змозi зробити абсолютно все, що хочемо.

·         Концентруйтесь! Виконуючи будь-яку справу, ми вiдволiкаємось на дрiбницi: то телефон задзвонить, то кави захочеться. У пiдсумку, здавалося б, елементарна справа розтягується на весь день.

·         Встановлюйте пріоритети.

·         Навчiться говорити ” НI”. Адже всім не догодити, всіх не переслухати. Не робіть чужої роботи. Допомагати іншим треба, але не за рахунок виконання своїх обов’язкiв або часу призначеного для родини.

·         Узгоджуйте свої пани з планами інших людей.

·         Спіть удосталь. Якщо ви недосипатимете, якiсть працi знизиться.

·         Пiдтримуйте порядок. Кошик для сміття – один iз найефективнiших iнструментiв управлiння часом.

·         Використовуйте сучаснi технології там де це доречно. Але не ставайте їх рабом – вiдключайте мобільний коли він заважає.

·         Заохочуйте себе. Коли завершуєте якусь серйозну та важку справу або щось важливе, зробiть для себе щось приємне, вiдсвяткуйте подію.

·         Пам’ятайте: мета управлiння часом – це вивільнення часу для себе, а не для збільшення обсягів роботи. Використовуйте вільний час для чогось приємного, для спiлкування з близькими та важливими для вас людьми. Не забувайте: добрi взаємини в родинi – запорука ефективної працi.

                                                           





Немає коментарів:

Дописати коментар